Březen 2015

Čistka 2

31. března 2015 v 22:33 | The Riddler

Nevím jak to napsat jinak, než jsem zklamaný přístupem, jaký ke hře někteří mají. Proto je tu po krátké době další čistka.
Tentokrát je těch jmen o něco více:

Hráči, kterých se čistka týká:
Aki
Vera

Postavy, kterých se čistka týká:
Tyler Garcia
Holly Torres

Jako v případě první čistky, mají hráči lhůtu obnovení do středy (1.4. 2015) a to do půlnoci. Pokud do té doby nenapíši post, či se nijak jinak neoomluví je zrušení platné a nevratné.
Navíc založení nové postavy bude velmi přísně hodnoceno, neboť opravdu nehodlám přihlížet neaktivitě, která se nám tu začíná hemžit.

Greenova skupina

28. března 2015 v 21:27 NPC

Greenova skupina

....................................................................................................................................................

William Green (vůdce)



Frank Daves (zastřelen)



Maria Martinez



Čistka

16. března 2015 v 12:38 | The Riddler

A je to tu...

Nejnepopulárnější část RPG her. Upřímně trhá mi to srdce vyhazovat hráče, kteří nehrají. Jenže existuje desítka možností jak se omluvit nebo dát vědět, že hrát nechcete. Ani jedno v tomto případě nezaznělo.
Proto zasáhla ruka božího osudu a z neznámých důvodů zmizel Wade Lewandovski. Není známo kam, ale zdá se, že se po něm slehla zem.

Hráči, kterých se čistka týká:
Malia


Ale abych nebyl nelida, do středy (18.3.2015) platí lhůta obnovení.
Pokud se hráč rozhodne pokračovat, stačí napsat do komentářů.

Camellia Taylor

15. března 2015 v 0:51 | The Riddler |  Women

Rémy Garon Lefeuvre

15. března 2015 v 0:11 | The Riddler |  Men

Anna Scott

13. března 2015 v 21:57 | The Riddler |  Women



Jim a Steve Jenkins

9. března 2015 v 23:00 | The Riddler |  NPC


"Steve! Kurva brácho, co se to děje?" zakřičel na svého bratra Jim, který se jen tak vyhnul jednomu z chodců. Ten se ho snažil kousnout, což prostě nikdo nemohl pochopit.
"Jak to mám vědět, prostě střílej, vole. Střílej!"
Celá situace v městečku Black Fall byla nezvladatelná a neuvěřitelně chaotická. Jeden přes druhého se lidé snažili dostat do svých aut, motorek či obyčejného skútru, jen aby mohli odjet a zachránit se. Jenže, před čím to vůbec utíkají.
"Reverende, stůjte. Kurva, říkám vás, že vás zastřelím!" Jim mířil pažbou brokovnice na hlavu reverenda McMarleyho se strachem v očích. Jenže muž víry se nezastavoval. Naopak, zdálo se, že se Jim stal cílem jeho činů. Náhle se ozval výstřel, bez varování a bez emocí. Reverendova hlava se změnila v mix kůže, mozku a kostí, když desítky broků našly svůj cíl.
"Panebože, Steve!" Zakřičel Jim, ale v tu chvíli ho něco popadlo za nohy a srazilo k zemi. Jim se otočil a díval se do tváře svého otce. Jenže byla jiná, než jí znal. Tedy, byla stejně ošklivá, ale svým způsobem děsivější, než jindy. Byla totiž mrtvá. Jeho pohled neměl žádný výraz a oči, bílé a kalné se na něj mrtvolně upíraly.
"Do háje!" Zaúpěl mladší bratr a snažil se svého otce odstrčit. "Kurva!"
Steve se obrátil k jediné únikové cestě. Byla to jen otázka volby. Buď využít šance a utéct nebo se vrátit a riskovat svůj život pro Jima, Bratra, kterého nikdy neměl v lásce.
"Brácho! Pomoz mi…" Jimův hlas se ke Stevovi dolehl jako bodnutí do srdce.


Jim a Steve Jenkinsovi jsou bratři pocházející z malého městečka Black Fall. Oba vyrůstali v podmínkách, tak typických pro maloměsto. Ale nikdy si nestěžovali, ani jeden. Jim je z nich mladší a možná právě proto byl vždy ve stínu svého staršího bratra. A Steve? To je vlastně typický hajzlík a i když z teenagerovských let dávno vyrostl, dalo by se říct, že ho mladistvé chování ještě nepustilo.
Po incidentu v jejich městě se oba bratři vydali putovat po Georgii, aby našli nějaké to místo, kde se dá přežít. Na rozdíl od jiných lidí se však neštítí jít si za svým cílem i násilnou cestou.

Michelle Reynolds

9. března 2015 v 9:46 | Amoris |  NPC

Kempování s kamarády se změnilo v noční můru, když se šestý den objevil první Chodec, ten chrčící netvor s mrtvolnýma bílýma očima, který se živí lidským masem a každý, koho byť jen škrábne se mění v tu samou odpornost. Zabije je jen silná rána do hlavy, musí se zničit mozek, to už zjistila, když si zachraňovala život. Svůj vlastní a také Williamův, jejího nejlepšího přítele a platonické lásky, který bohužel útok Chodce, o kterém nikdo z mladých lidí nic nevěděl, nepřežil. Zabila ho více méně náhodou, když utíkala. Díky bohu, že byl jen jeden. Netušila ale, co ji čeká dál na jejím útěku...

Michelle je devatenáctileté děvče z Maconu. Snaží se dostat zpět do města, aby našla své rodiče, i když na každém kroku nabývá jistoty, že jestli je najde, nebudou už lidskými bytostmi. Prochází těžkou přírodou Georgie jen s jedním nožem, zapalovačem a svým deníčkem ve výletním batohu.


Galerie



John Shepherd

8. března 2015 v 18:07 | Amoris |  Men

David Gray

7. března 2015 v 21:16 | Amoris |  Men

Ellie Shepherd

7. března 2015 v 18:40 | Amoris |  Women


Karen McMillian

7. března 2015 v 9:18 | Amoris |  Women


Spolupráce

4. března 2015 v 15:18 | The Riddler |  Spolupráce
Líbí se vám naše hra? Nám vaše hry ano...
V rámci spolupráce a sdílení skvělých her nabízíme ikonku k umístění na vaše stránky. Samozřejmě to samé uděláme my. A o tom přeci RPG má být, ne? O spolupráci, zažívání nových dobrodružství. Takže, dost řečí a tady je naše ikonka...


Ikonku můžete zmenšit, ale jinak prosím neupravovat :)

Andrew Parker

3. března 2015 v 22:58 | The Riddler |  Men


Lisa Corvin

3. března 2015 v 20:16 | Amoris |  Women


Pravidla

2. března 2015 v 21:41 | The Riddler + Amoris |  Pravidla

Pravidla

Naše hra se svým způsobem inspiruje nespočtem her, filmů a především seriálů, které se opírají o téma Zombie. Asi největší díl toho všeho najdete v seriálu stanice AMC The Walking Dead.
Hra se odehrává na území Spojených států, konkrétně jeho států Georgia a to ve stejném období, jaké známe my. Proto je důležité držet se reálií, které znáte z reálného života, jako jsou zbraně, dopravní prostředky a podobně. Avšak je důležité říct, že většina vymožeností, které znáte, v této době nefungují, neboť není kdo by se o ně staral. Elektrika samozřejmě není, vyjímkou jsou jedině domácí větrné elektrárny, které by nejspíše stejně nevydržely dlouhou dobu. Stejně tak telefony a podobná zařízení.

Psaný projev
jedno z důležitých pravidel, kterým musím začít je to, jak bude naše hra vypadat. tedy, jaký stylem se bude psát.
V každé hře se píše jinak, takže chápeme, že někteří lidé například rádi píši ve třetí osobě a vše ostatní dávají do závorek.
U nás však hra vypadá takto:

1. Psaní mluvy:
To, co postava říká píšeme do uvozovek (standardně Shift+ů) a to v první osobě.
Příklad: "Dávej pozor kam šlapeš, jak to vypadá ty bažiny jsou docela nebezpečné,"

2. Psaní činnosti:
Veškeré ostatní činnosti, jako je došel jsem, udělal jsem a podobně, píšeme normálně, bez jakýchkoliv přídavných znaků.
Příklad: Zdálo se mi, že jsou přede mnou nějaké bažiny, které však nebyly zakresleny v mapě. Popošel jsem dopředu, tak blízko jak jen to bylo bezpečné a zadíval se dolů na bublající močál, který skrýval mnohé nebezpečí.

3. Psaní myšlenek:
To, co si postava myslí píšeme do hvězdiček (*). Jde o to, o čem postava přemýšlí a tak dále.
Příklad: *Je možné, že jsem odbočil? Ale, celou dobu jsem šel dobře? Nebo ne? Bože můj, pokud se budu muset vracet, tak to zabere celý den.*

A poslední věc, která je například pro mě velmi důležitá. Jde o to, jak váš text vypadá. Pokud budete popisovat, kde se zrovna nacházíte, pokuste se to napsat více větami. Obecně lze říci, že správný post by měl mít minimálně čtyři řádky, ale toto pravidlo není dané. Spíše jde o to, aby, když si to po sobě přečtete, dával post smysl, měl takříkajíc hlavu a patu.

Křišťálová stěna
Prosím, dodržujte Křišťálovou stěnu.
Ač to tak u některých lidí bývá, že své postavy mají takové, jací by si sami přáli být, i přesto to nejste vy. Bylo by tedy dobré dodržovat tzv. Křišťálovou stěnu. Je to na RPG už poměrně známý výraz, přesto vám ho zde samozřejmě vysvětlím. Křišťálová stěna odděluje realitu od hry, což znamená, že co víte vy, neví vaše postava a vaše postava také není ovlivněna vaším reálným životem. Je jasné, že když v reálu pláčete, nebudete mít náladu na to, aby vaše postava skákala radostí do stropu, ale berte to z té druhé strany, hra je odreagování, takže by to skákání do stropu nebyl zas tak špatný nápad. ;)
No, zkrátka, pro nás plyne jedno zásadní pravidlo: Můžete se jako hráč dozvědět, že John je svině, která se snaží zabít Claru. Ale Clara, vaše postava a nejlepší kamarádka Johna, kterému plně věří, k němu nepřijde v následující hře a nezačne na něj hulákat: "Vím, že mě chceš zabít! Vypadni ode mě!" Zkrátka, vaše postava nemá vaše informace.
Samozřejmě, že se jedná jen o příklad a jména nesouhlasí… Nikoho nenutím, aby hrál svého Johna jako zabijáka a Claru jako naivku… ;)

Metagaming
Metagaming, další z poměrně profláklých věcí.
Znáte to - vy, co hrajete RPG často a s různými lidmi. Jistě jste na podobné hráče někdy narazili, nebo jimi sami jste. (V tom případě to vůbec není dobré, nikdo to nemá rád… ) Zkrátka a jasně, abych to shrnula a nepsala tady nudné články, které by fungovaly lépe než ukolébavky, metagaming znamená, že při hře ovládáte ostatní postavy, což je samozřejmě špatně. Dám vám příklad, jak to rozhodně nemá vypadat.
Clara: *Sedí venku na židli, čte si knihu a prakticky nevnímá okolí.*
John: *Vyjde ven z domu, vidí Claru.* Ahoj. *Pozdraví ji, Clara se na něj podívá, pozdraví ho taky, zvedne se, jde k němu a dá mu pusu na tvář.*
Ano, možná byste řekli, že je tohle trochu přehnaný příklad, ale věřte mi, že je to možné, protože já to zažila, s tímhle se opravdu nedala hrát dobrá hra. Když nemáte kontrolu nad svojí postavou, protože ji za vás ovládá jiný hráč, je hra prakticky nemožná.
Proto vás žádám, abyste se metagamingu vyhnuli. Hru si lépe užijete jak vy, tak i vaši spoluhráči. A vždy je zábavnější, když nevíte, jaké reakce jiných postav čekat, než když si je vymyslíte sami. I když ani já se nevyhýbám představám o tom, jak by se hra mohla ubírat dál, když čekám, než spoluhráč napíše post… ;)
Metagaming se samozřejmě nevztahuje na Vypravěče.

Vypravěč
Aneb zákon....
Ne, to přímo ne, ale pravdou je, že vypravěč je někdo, jehož slovo je poslední. Co to pro vás znamená? Jde hlavně o to, že Vypravěč určuje kroky ostatních postav (ať už NPC nebo Zombie) kteří se v naší hře budou objevovat. Proto, pokud vám Vypravěč napíše, že se za vašimi zády objeví zombie, tak na to musíte reagovat. Nemůžete v dalším postu napsat, že kráčíte do západu slunce za zpěvu slavíků, to opravdu ne. Takže v tomhle pohledu je vypravěčovo slovo opravdu zákonem.
Avšak, ne vždy mohou vypravěči odpovídat na vaše činy. Vypravěč je totiž také jenom člověk, který má své další osobní záležitosti (Ano, opravdu nesedí celý den u počítače, nažhaven na to, aby vám odepisoval) proto je důležité, abyste dokázali sami vést hru. Avšak dbejte na to, aby tak bylo činěno logicky a v rámci možností vaší postavy.
Poslední, co bychom chtěli číst by byla dvanáctiletá dívka, která za den rozpráší hordu zombie a ještě k tomu vymyslí vakcínu na epidemii.

Jazyk a Národnost
Možná vám to nepřijde nijak důležité, ale je to jedna z věcí, které tu musím napsat. Naše hra se odehrává na území Spojených Států Amerických a jako taková je tedy směsicí různých národností a jazyků. Samozřejmě, že hlavním jazykem používaným ve hře je angličtina (hráči samozřejmě píší česky, případně slovensky, pokud se naše hra dostane i k našim bratrům), ale to neznamená, že vaše postava nemůže být například čínský výměnný student, který tu prostě uvízl. Ovšem v tom případě budete muset oprášit znalosti čínštiny či se obrátit na strýce Googla. Pokud by jste ale opravdu po takové postavě toužili, pak by vaše řeč vypadala například takto: "Bùxī yīqiè dàijià, wǒ yào gǎnxiè zhōngguó, yīncǐ gǔgē fānyì, zhè shì wèi wǒ xiě de."/Za každou cenu musím mít Číňana a proto děkuji Google překladači, že to za mě napíše./ Ale ne, samozřejmě, že takovou postavu můžete mít.
Od národnosti vaší postavy se samozřejmě odvíjí její vzhled a chování.

Geografie a hraný projev

Geografie nebo-li herní plocha
Naše hra se uskutečňuje ve čtyřech herních sektorech, tedy v Atlantě, Georgii, Athens a Maconu. Neznamená to ale v žádném případě, že by se vaše postavy musely pohybovat jen v sektoru, ze kterého pochází! :-) Mezi místy mohou postavy přecházet, je ohledně toho jen jedno zásadní pravidlo: Vaše postava se musí mít JAK přemístit. Je jedno, jestli pojede autem nebo se vydá pěšky, ale zkuste to ve svém postu aspoň napsat. :-) Měli bychom o tom mít tak trochu přehled, a když říkám my, myslím všechny hráče, nejen Adminy. :-)
To, že pokud v jednom místě napíšete, že jdete jinam, další post už bude na finálním místě, ani snad nemusím psát. Ale znáte to, jistota je jistota. :-)
Ještě bych ráda zmínila, že místa jsou velká. Když napíšete nějaký post, neznamená to nutně, že se to děje na tom samém místě, kde zrovna jsou jiné postavy. Ve stejné ulici... No, víte, jak to myslím, ne? :-)
Na města upozorňuje Vypravěč. Je ale na hráči, jestli se do něj vydá nebo ne.
Příklad:
Vypravěč: Lisiny kroky se rozléhaly po lese, neboť i přes její lehký krok praskající větve nadělaly značný hluk. Náhle, jako srnka zaznamenající nebezpečí i ona ucítí známý pach kouře. Její pohled se stočí doprava, kde mezi vysokými stromy spatří doutnající vysoký kouř. Podívá se blíž a nedokáže věřit svým očím. Město, tedy to co z něj zbylo...
Lisa: *Možná bych se tam měla podívat,* pomyslí si. *Někdo by tam mohl být. Někdo naživu.* Pak ale zavrtí hlavou, protože neví, jestli ten, kdo by tam třeba byl, není nepřítel a zbytečné problémy teď nikdo nechce, raději se jim striktně vyhýbat. Jakoby nic neviděla, šla dál svojí cestou, aniž by se ohlédla.

Hraný projev
Zde je jen jedna věc, kterou bych ráda řekla, ale je to věc velice důležitá: Odcházíte-li ze hry, snažte se ukončit. Vaše postava může třeba odejít, usnout, cokoliv. Proč? Snažte se být trochu ohleduplní. Pokud hra není ukončena, děj je u daných postav zaseklý. Kdyby chtěl hráč druhé postavy hrát s někým jiným, prakticky nemůže. A to určitě není dobré. Samozřejmě, že pokud se hráči domluví, že mezi tím s nikým jiným hrát nehodlají a že hru třeba druhý den dohrají, není problém. :-) Ale plyne z toho tedy toto: Buď se domluvit, nebo ukončit. Nic mezi tím neexistuje.

Registrace

2. března 2015 v 12:09 | The Riddler |  Registrace


Registrace

Tak tedy přistupme k tomu nejdůležitějšímu. K vašemu prvnímu kroku hry. Registrace.
Pokud jste si přečetli příběh a pravidla, víte jistě do čeho jdete, takže nemá cenu dál zdržovat.

Níže najdete odkaz na formulář, který vyplníte a následně, samozřejmě po zvážení vaší registrace dostanete přístup ke hře.
Naposledy bych chtěl napsat, že hra je opravdu od patnácti, jak už napovídá samotný vzhled stránky. V naší hře se vyskytuje každodenní zabíjení, nadávky a podobně, proto opravdu, pokud vám není nad patnáct let, nesnažte se podvádět. Za prvé, by se to stejně poznalo na vašich postech a za druhé, nerad bych měl na svědomí vaši "nevinnost" i když všichni víme jak to v dnešní době chodí, že?

Pár poznatků k registracím...

1.Jméno?
Tady asi není co moc říkat, jen je důležité, aby jste se snažili vymýšlet si vlastní jména. Nerad bych, aby se mezi zombie procházel například Harry Potter nebo Paris Hilton. Stejně tak jména ze seriálů (například můj vzorový The Walking Dead), takže žádný Rick Grimes, prosím.

2.Věk?
Také vcelku jasná věc. Ačkoliv pro někoho by to mohlo být problém. Jistě, že si můžete vytvořit dítě, jež přišlo o rodiče a stará se samo o sebe, ale nepočítejte, že přežijete nějak extra dlouho. Tak stejně stařec, který v době, kdy bylo vše v pořádku obýval domov důchodců, asi taky nebude tím pravým Rambem, že? Tím však nechci urážet naší starší generaci a klidně věřím, že se takový stařeček, který by zombie nakopal, vy víte kam, našel, ale přeci jen se snažte držet se věkové skupiny 15-40. Patnáctiletý teenager, má už přeci jen více šancí, než malé dítě.

3.Popis?
Prosté. Zde napište jak vaše postava vypadá, její zvláštní znaky, které nejsou patrné z fotografie. Stejně tak, co má na sobě v době, kdy začínáte. Oblečení sice můžete měnit ve hře, ale věřte, že v době Zombie budete mít jiné priority, než je značkové oblečení.

4.Vlastnosti?
Tady opravdu jen ve zkratce, ale pro vás velmi důležité. Zde popište, jaká vaše postava je. Její slabé i silní stránky. Má být vaše postava hajzlík od přírody, napište co ji k tomu vedlo a proč se tak chová. je to introvert, který s nikým nebaví, dobře, popište to.

5.Historie?
Vlastně nejdůležitější část registrace a jeden z faktorů přijetí do hry. Zde napíšete vlastně životopis vaší postavy. Kde se narodila, jak žila, její rodina, život a tak dále. A samozřejmě, jak se ocitla v Georgii a co dělala v době vypuknutí epidemie. Myslete na to, že se hra odehrává několik měsíců, kdy už je, jak se říká vše v háji, takže v historii nezapomeňte uvést, co dělala do doby, začátku hry.

6.Fotografie?
Jasné. fotografie musí být živá. Jak to myslím? Neakceptuji anime obrázky, různé 3d grafiky a podobně. To, co platilo u jmen, je zde naopak. Obrázky mohou být různé celebrity, dokonce i postavy ze sieriálů, ale s jiným jménem, jak už jsme si ujasnili. Čím lepší kvalita tím lépe, stejně tak můžete přidávat i GIF obrázky.

7. Majetek?
Zde ve zkratve napište, co má vaše postava u sebe. Zbraně, památné předměty, cokoliv.

REGISTRACE


Příběh

2. března 2015 v 10:59 | The Riddler |  Příběh

Příběh

Rok 2014…

Celý svět zachvátila neznámá epidemie, jejíž průběh je tak rychlý, že na ní neexistuje žádná obrana. Nikdo si už vlastně nepamatuje, kde a kdo byl tím prvním, ale jisté je to, že necelý měsíc po té, byla vyhlášena celosvětová pandemie. Svět se zmítal v chaosu, vlády padaly jedna po druhé a než se kdokoliv mohl pokusit o nějaký zvrat, bylo pozdě.

85% světové populace bylo vyhlazeno. Jenže, největším problémem této epidemie je fakt, že ti, kteří jí podlehli, nezůstávají mrtví.

Zombie! Pojem, který jsme vždy považovali za výmysl televizních obrazovek, se stal skutečností.

Ti, kteří přežili, se stali lovnou zvěří pro nemrtvé, jenž lační po jejich masu.

Avšak nejenom zombie jsou tím, co by vás mělo venku strašit. Lidé totiž nejsou vždy vašimi přáteli, jak by se mohlo na první pohled zdát. Protože neexistují žádné zákony, ani nikdo, kdo by je vymáhal, vznikají ozbrojené skupiny, jejích cílem je nejenom přežití, ale také ukojení jejich skrytých tužeb.

Zombie

Zombie, Mrtváci, Chodci, ať už je budete nazývat jak chcete, jedno je jisté, jejich jediným cílem jste vy. A nezastaví se před ničím. Než zemřeli, byli to lidé jako vy. Avšak teď, jsou to chodící mrtvoly lačnící po lidském mase.
Obrana? Jediná věc je dokáže nadobro zprovodit ze světa a to zničení mozku. Ten totiž ovládá jejich mrtvé tělo. Kulka, nůž nebo klidně zrezavělá trubka prohnaná jeho hlavou, je jediná vaše záchrana.

Jejich jedinou slabinou je rychlost. Pohybují se pomalu, nedokáží běhat, avšak tento nedostatek nahrazují vytrvalostí. Nikdy se totiž neunaví a svoji kořist pronásledují až do doby, kdy jí dojdou síly.
A ještě jedna věc, na kterou si dávejte pozor. Hluk! Reagují na jakýkoliv rámus a okamžitě za ním jdou.

A jak vlastně takový Zombie vypadá?
Představte si měsíc či déle hnijící mrtvolu, která vám obživne před očima a budete mít jasnou představu o jejich zjevu. Často totiž jedinec zemře pod jejich rukama a tak není žádný problém potkat Chodce bez rukou, nohou či dokonce jen jednu jeho polovinu. Zombie jsou totiž, jak už bylo řečeno nezničitelní (pokud se nezasáhne hlava) a proto často narazíte na situace, ze které se normálnímu člověku, lidově zvedne kufr.